S W P B | F O R U M
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Snow White's Poison Bite and related discussion
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog inFACEBOOKTWITTERYOUTUBEHOMEPAGE

 

 Joululahja toiveita?

Go down 
+10
maiju
roguer
nimrod
Teemu Leikas
Annie
xNoorax
Punkkipoppi
Jarkko Penttinen
Tuomo Korander
Killjoy
14 posters
AuthorMessage
Killjoy

Killjoy


Posts : 16
Join date : 2010-12-01
Age : 32

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeWed Dec 08, 2010 1:12 am

Mitä bändiläiset toivovat joululahjaksi Joulupukilta? Foorumilaiset? rendeer
Back to top Go down
Tuomo Korander

Tuomo Korander


Posts : 407
Join date : 2010-05-24
Age : 39
Location : Joensuu

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeWed Dec 08, 2010 1:55 am

Me päätettiin läheisten kanssa, että tänä vuonna ihan pienet lahjat vaan. Mutta hmm, toivoisin jotain mitä oikeesti tarviin, en mitää krääsää Very Happy
Back to top Go down
http://www.myspace.com/snowwhitespoisonbite
Jarkko Penttinen

Jarkko Penttinen


Posts : 47
Join date : 2010-05-27

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeWed Dec 08, 2010 10:51 pm

Krääsä on just parasta Very Happy talo täyteen vaan tavaraa jota et todella tarvii Very Happy Very Happy Very Happy

No eih Smile Mun toive on että sais vaan suklaata ja Vince neilin kirjan, sitä oiskin mukava lueskella jouluna Smile
Back to top Go down
Punkkipoppi

Punkkipoppi


Posts : 19
Join date : 2010-12-01

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeThu Dec 09, 2010 12:36 am

Jotain tosi häröä, tai jotain mitä oon toivonut Very Happy
Kunhan tulee tunteella, kukaan ei oikeasti tykkää geelikynä feat. vihko - lahjoista. rendeer
Back to top Go down
xNoorax

xNoorax


Posts : 6
Join date : 2010-12-06
Location : Kontiolahti

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeThu Dec 09, 2010 2:35 am

SUKL.......Eiku siis ehm... villasukat...? santa
Back to top Go down
Annie

Annie


Posts : 141
Join date : 2010-05-26
Age : 33
Location : Joensuu, Finland

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeThu Dec 09, 2010 8:26 pm

Suklaa kelpaa kyllä oikein mainiosti lahjaksi tännekin! Very Happy En oikein edes tiedä mitä tahtoisin. Paras joululahja olis se oikea joulun tunnelma ja läheiset ihmiset koolla. Niin kliseistä, mutta myös niin totta.

Minulla on oikeastaan tällä hetkellä isoin tuska löytää lahjat muille. On ihanaa saamisen lisäksi myös antaa lahjoja, mutta vain sellaisia mistä se lahjan saaja oikeasti tykkää... Pakko miettiä vielä. : )
Back to top Go down
http://www.anniekillings.blogspot.com
Teemu Leikas

Teemu Leikas


Posts : 12
Join date : 2010-05-26

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeFri Dec 10, 2010 2:01 pm

Joo ei todellakaa krääsää.. Smile Ite aattelin ostaa bändi jätkille meikki laukut, vastineeks toivottavasti ostavat mulle uudet TRUTH merkkiset rummut! Smile
Back to top Go down
http://www.myspace.com/snowwhitespoisonbite
nimrod

nimrod


Posts : 11
Join date : 2010-05-28
Age : 28
Location : Kouvola, Finland

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeFri Dec 10, 2010 3:48 pm

Mitä olis joulu ilman suklaata?

Mulla on ongelmia joululahjojen ostossa. Ei aavistustakaan mitä voisin ostaa kavereille. Olisko kellään mitää ideaa?

Joo, ostelen lahjoja myöhään mutta ostan kuitenkin.
Back to top Go down
roguer

roguer


Posts : 15
Join date : 2010-08-19
Age : 29
Location : Finland

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeFri Dec 10, 2010 9:30 pm

Mulla ei itseasiassa ole mitään lahjatoiveita :/ Kai mie suklaata toivon... ja sitten jos sais rahaa tai lahjakortteja vaatekauppoihin... Toisaalta parille keikalle olis mukava päästä, joten keikkalipput olis mahtavia... Ja sitten haluaisin tapaamaan kavereita Ouluun/Haukiputaalle... Kemiin olis kiva päästä helmikuussa...Joo eli kasa matkoja XD
Mie oon oikeesti todella surkee keksiin mitä haluaisin lahjaksi...

En onneksi ole ainoa jolla on hankaluuksia ostaaa lahjoja muille XD Päätin, että en tänä vuonna vaivaa päätäni paljoa vaan leivon kasan sellaisia pieniä sydän pipareita ja ostan jotkin hienot rasiat, joihin sitten laitan niitä pipareita Smile
Back to top Go down
maiju

maiju


Posts : 100
Join date : 2010-08-18
Age : 29
Location : Finland

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeFri Dec 10, 2010 9:33 pm

Ajatus on tärkein joulunaki Smile Mä teen paljo lahjoja ite tai ainaki osan niistä, esim. ite tehty kortti on mainio! : P Kummitytölle virkkaan pupun. Kaverit ja perhe on varmaan yks tärkeimmistä joululahjoista ja justiin se lämpönen tunnelma. SUKLAATA EI SAA UNOHTAA Very Happy namnam
Back to top Go down
Tuomo Korander

Tuomo Korander


Posts : 407
Join date : 2010-05-24
Age : 39
Location : Joensuu

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeSat Dec 11, 2010 3:45 am

Thanks Tema! Mä järkkään sulle sit mäkkäriin synttäribileet ens vuonna! Very Happy
Back to top Go down
http://www.myspace.com/snowwhitespoisonbite
Hiekkaenkeli

Hiekkaenkeli


Posts : 55
Join date : 2010-10-27
Age : 28
Location : Suomi - Finland

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeSat Dec 11, 2010 3:49 am

Suoristusrauta, lahjakortteja ja bändipaitoja Smile
Back to top Go down
hennamarika
Admin
hennamarika


Posts : 87
Join date : 2010-08-11
Location : Tampere

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeSat Dec 11, 2010 4:49 am

Mä haluan villasukat ja lapaset.
Joku uusi hajuvesi on kans toivomuslistalla, ehkä Marc Jacobsin Rain.
Tottakai haluan hirveästi kaikkea, mutta ihan hirveästi en halua vanhemmilta ruinata, kun ne sponsoroi mua muutenkin ihan tarpeeksi.
Marimekon uunivuoka tai mikä lie kulho olisi kans kiva ja tarpeellinen.
Back to top Go down
smokkimies




Posts : 11
Join date : 2010-10-07
Age : 27

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeSat Dec 11, 2010 6:16 pm

Suklaa on iha jees, mut sitä saa aina liikaa.. Niin, mä haluan uuden kameran =) Koska entinen tippu järveen -.- Ja villasukkia.. Niitä EI voi ikinä olla liikaa.. Tällä hetkellä mulla on harmillisesti vain 5 paria.
Back to top Go down
Tuomo Korander

Tuomo Korander


Posts : 407
Join date : 2010-05-24
Age : 39
Location : Joensuu

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeWed Dec 15, 2010 5:25 pm

Ompa nihkeetä olla kipeenä, en oo saanu yhtäkää lahjaa ostettua vielä Smile Joutunu vaan kämpillä makaamaan. Ja vknloppuna ois viel vuoden vikat keikatkin, mitenhän onnaa...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/snowwhitespoisonbite
Annie

Annie


Posts : 141
Join date : 2010-05-26
Age : 33
Location : Joensuu, Finland

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeWed Dec 15, 2010 7:41 pm

Mulla alkais olla kaikki joululahjat ostettu, mutta tilasin kahta lukuunottamatta kaikki netistä ja nyt tässä jännitelläänkin että ehtiikö kaikki tulla varmasti jouluksi perille. Tällä viikollahan niiden pitäis saapua. On se toivotonta kun koskaan en osaa olla ajoissa minkään asian kanssa! Very Happy
Back to top Go down
http://www.anniekillings.blogspot.com
Emon

Emon


Posts : 53
Join date : 2010-06-24
Age : 29
Location : Finland

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeThu Dec 16, 2010 7:20 pm

Ite saan lahjaksi matkan Bulgarian Kultahietikolle, lähetään sinnen kaverin kans kesällä Smile
En oo saanu mitää ostettuu viel kellekään ,mutta tarkotus olis viikonloppuna suorittaa sekin urakka... Nyt vaan ketuttaa kun piti valita MCR:n keikan ja joululahjojen oston väliltä Sad
Back to top Go down
smokkimies




Posts : 11
Join date : 2010-10-07
Age : 27

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeSat Dec 18, 2010 3:31 pm

Kävin eilen jouluostoksilla, ja sain (kai) kaiken ostettua.... Razz Ihme, koska yleensä teen jouluostokset päivää ennen aattoa.! Smile
Back to top Go down
Tuomo Korander

Tuomo Korander


Posts : 407
Join date : 2010-05-24
Age : 39
Location : Joensuu

Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitimeTue Dec 21, 2010 3:06 am

Itekin tänään pari tuntia pyörin kaupungilla ja koitin ettiä edes jotain kohtuullisen fiksua lahjaksi. Jotain sieltä löyty mutta pitää vielä huomenna mennä uudestaan Smile
Back to top Go down
http://www.myspace.com/snowwhitespoisonbite
Sponsored content





Joululahja toiveita? Empty
PostSubject: Re: Joululahja toiveita?   Joululahja toiveita? I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Joululahja toiveita?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Toiveita bändille?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
S W P B | F O R U M :: Suomeksi - In Finnish-
Jump to: