S W P B | F O R U M
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Snow White's Poison Bite and related discussion
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog inFACEBOOKTWITTERYOUTUBEHOMEPAGE

 

 kaveriksi?..

Go down 
+10
Hiekkaenkeli
Jarkko Penttinen
smokkimies
hennamarika
MUSHROOMONSTER
roguer
DeafListener
Emon
Tuomo Korander
maiju
14 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
maiju

maiju


Posts : 100
Join date : 2010-08-18
Age : 30
Location : Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeMon Nov 15, 2010 11:44 pm

ohhoh, no voi kinkku! nojuu saa kyllä luvan eksyä Very Happy mä oon missannu BFMV ny kaks kertaa, kolmatta en kyl haluu missata!
Back to top Go down
maiju

maiju


Posts : 100
Join date : 2010-08-18
Age : 30
Location : Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeSat Jan 01, 2011 4:00 am

Hyvää UUTTA VUOTTA!<3
Back to top Go down
Tuomo Korander

Tuomo Korander


Posts : 407
Join date : 2010-05-24
Age : 39
Location : Joensuu

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeSun Jan 02, 2011 7:29 pm

Hyvää uutta vuotta!!! <3
Back to top Go down
http://www.myspace.com/snowwhitespoisonbite
kahvikone

kahvikone


Posts : 4
Join date : 2010-08-16

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeMon Jan 03, 2011 10:15 pm

joo, no mut löytää galleriasta nickillä: KAHVIKONE
ja facebookista löytyy nimellä : Kada Tuimala :3 lisäilkää vaa frendiks jos huvittaa ^^
Back to top Go down
Annie

Annie


Posts : 141
Join date : 2010-05-26
Age : 33
Location : Joensuu, Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeTue Jan 04, 2011 3:53 am

kahvikone wrote:
joo, no mut löytää galleriasta nickillä: KAHVIKONE
ja facebookista löytyy nimellä : Kada Tuimala :3 lisäilkää vaa frendiks jos huvittaa ^^
Tervetuloa foorumille. Smile

Niin ja hyvät uudet vuodet kaikille!
Back to top Go down
http://www.anniekillings.blogspot.com
kati

kati


Posts : 10
Join date : 2010-12-12

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeSat Jan 08, 2011 1:12 am

Ihana idea tämmönen!

Mutta huh, mikä uutinen, onko SWPB:llä Street Team:kin? Voi, oon aina liian myöhään liikkeellä, kuulin tästäkin vasta nyt, ja olin aina toivonut olevani mukana siinäkin hommassa kun semmonen muodostuu. Veikkaampa, että Street Teamiin tuskin enää mahtuu/siihen enää otetaan uusia jäseniä, vai miten on? Tuntuu hiukan töykeältä tämmönen, mutta pitäähän tämänkin eteen taistella SmileSmile

Jep, olis mahtavaa tutustua muihinkin SWPB-faneihin, kun oon itekki aika kova hehkuttaja :__D Mut löytää facebookista nimellä Kati Kauppi, galleriaa mulla ei ole, mutta on semmonenkin suunnitteilla.
Back to top Go down
Annie

Annie


Posts : 141
Join date : 2010-05-26
Age : 33
Location : Joensuu, Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeSun Jan 09, 2011 7:44 pm

kati wrote:
Mutta huh, mikä uutinen, onko SWPB:llä Street Team:kin? Voi, oon aina liian myöhään liikkeellä, kuulin tästäkin vasta nyt, ja olin aina toivonut olevani mukana siinäkin hommassa kun semmonen muodostuu. Veikkaampa, että Street Teamiin tuskin enää mahtuu/siihen enää otetaan uusia jäseniä, vai miten on? Tuntuu hiukan töykeältä tämmönen, mutta pitäähän tämänkin eteen taistella SmileSmile
Kyllä Street Teamiin voi liittyä vielä, ei ole koskaan liian myöhäistä! Smile Lähetä postia Street Team mailiosoitteeseen snowwhitespoisonbitestreetteam@gmail.com liittyäksesi.

Ja tervetuloa foorumille. Smile
Back to top Go down
http://www.anniekillings.blogspot.com
kati

kati


Posts : 10
Join date : 2010-12-12

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeMon Jan 10, 2011 1:37 am

mahtavaa, suuret kiitokset Smile
Back to top Go down
maiju

maiju


Posts : 100
Join date : 2010-08-18
Age : 30
Location : Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeWed Jan 12, 2011 8:40 pm

juu kiva löysit tänne Smile uusia ihmisiä vaan mukaan, mitä isompi porukka sitä parempi ainaki mun mielestä :p
Back to top Go down
kati

kati


Posts : 10
Join date : 2010-12-12

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeThu Jan 13, 2011 1:48 am

jep, kiitos sullekin Smile

nyt mut löytää myös galleriasta nickillä sodoomed
Back to top Go down
maiju

maiju


Posts : 100
Join date : 2010-08-18
Age : 30
Location : Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeThu Feb 17, 2011 7:32 pm

moikkelis, pitää taas vähä päivitellä tätä topicia Very Happy
mitäs kuinka moni meinaa provinssiin kesällä? Avenged Sevenfold vol.2 eturivi tällä kertaa, toivottavasti! oli kyllä totaalinen yllätys, odotin että ne olis sonisphereen tullu, mut en olis varmaan päässy sinne ku maksaamaksaa. Mutta nyt puolen tunnin ajomatkan päässä rakkaat, synin ja shadowsin hymy sulattaa kyllä kenet vaa, huomasin helsingis ku olin katsomos vasemmalla puolella ja siinä oli kasattu lavan reunalle jotain kajareita tai jotain, ja syn, shadows ja zacky käväs siinä vuorotellen, ja tietty riehuunnuin ja vilkuttelin sieltä ja ....syn vilkutti takas <33 mitenniin olin onnesta soikeena, melkeen rääyin ku pahainen kakara siinä Very Happy oli kyllä yks parhaimmista päivistä.
noniii ja taas meikäläinen kirjottaa romaania Very Happy mutta mitenkäs menee? toivottavasti kukaa ei oo paleltunu -35 pakkasilla Smile
Back to top Go down
Annie

Annie


Posts : 141
Join date : 2010-05-26
Age : 33
Location : Joensuu, Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeSat Feb 19, 2011 7:22 pm

maiju wrote:
moikkelis, pitää taas vähä päivitellä tätä topicia Very Happy
mitäs kuinka moni meinaa provinssiin kesällä? Avenged Sevenfold vol.2 eturivi tällä kertaa, toivottavasti! oli kyllä totaalinen yllätys, odotin että ne olis sonisphereen tullu, mut en olis varmaan päässy sinne ku maksaamaksaa. Mutta nyt puolen tunnin ajomatkan päässä rakkaat, synin ja shadowsin hymy sulattaa kyllä kenet vaa, huomasin helsingis ku olin katsomos vasemmalla puolella ja siinä oli kasattu lavan reunalle jotain kajareita tai jotain, ja syn, shadows ja zacky käväs siinä vuorotellen, ja tietty riehuunnuin ja vilkuttelin sieltä ja ....syn vilkutti takas <33 mitenniin olin onnesta soikeena, melkeen rääyin ku pahainen kakara siinä Very Happy oli kyllä yks parhaimmista päivistä.
Kuulostaa hyvältä. Smile Rakkaat keikkamuistot on kyllä tärkeitä. Itselle parhaiten on jäänyt mieleen kun näin My Chemical Romancen ihan ensimmäisen kerran. Se oli aika tajunnanräjäyttävä kokemus silloin, kun en sitä ennen kuunnellut sen tyylistä musiikkia ollenkaan, mutta se keikka muuttikin sitten koko musamaun uusiksi. Smile Siksipä mulle se "eka" lempibändi on MCR, eikä siis valitettavasti mikään Metallica, niin kuin varmaan rock-uskottavuuttaan varjellakseen pitäisi sanoa, mutta ei se mitään. Heh.
(Jaa, toinen romaaninkirjoittaja on näköjään tässä..) Minä en ainakaan ole vielä paleltunut, vaikka hyytävän kylmä onkin ja menen joka päivä töihin kävellen. Tämmöisillä keleillä auto on kyllä aika kova sana! Jos sen siis saa edes liikkeelle. Very Happy
Back to top Go down
http://www.anniekillings.blogspot.com
SHOOT

SHOOT


Posts : 1
Join date : 2011-03-09

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeWed Mar 09, 2011 4:52 am

Jännä ku löysin tänne vasta äsken. :__D
Jööö, mutta mut löytää siis galleriasta nickillä rrw. Lisäilkää kamuks ja silleen. ;>>
Back to top Go down
Tuomo Korander

Tuomo Korander


Posts : 407
Join date : 2010-05-24
Age : 39
Location : Joensuu

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeWed Mar 09, 2011 5:37 pm

Tervetuloa forumille SHOOT!! Ja joo Provinssiin joutuu kyl ehkä lähtemään. Myös SOAD olis siel mikä on mulle ollu yks isoimpia bändejä Smile
Back to top Go down
http://www.myspace.com/snowwhitespoisonbite
Emon

Emon


Posts : 53
Join date : 2010-06-24
Age : 29
Location : Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeWed Mar 09, 2011 10:13 pm

Itteä kyllä harmittaa etten provinssiin pääse, mutta MTR:n eka päivä olis kiikarissa.
Back to top Go down
maiju

maiju


Posts : 100
Join date : 2010-08-18
Age : 30
Location : Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeSat Mar 12, 2011 9:02 pm

Tuomo Korander wrote:
Tervetuloa forumille SHOOT!! Ja joo Provinssiin joutuu kyl ehkä lähtemään. Myös SOAD olis siel mikä on mulle ollu yks isoimpia bändejä Smile

ja onhan siellä myös katri helena! Very Happy
Back to top Go down
maiju

maiju


Posts : 100
Join date : 2010-08-18
Age : 30
Location : Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeSat Mar 12, 2011 9:04 pm

Emon wrote:
Itteä kyllä harmittaa etten provinssiin pääse, mutta MTR:n eka päivä olis kiikarissa.

voi hö, olis kiva jos sinne tulis vähä swpb teamin jäseniä Smile) mutta kesää odotellessa, toivottavasti! noo olis kyl ensimmäinen kerta jos provinssia vietetään metrin hanges Very Happy
Back to top Go down
maiju

maiju


Posts : 100
Join date : 2010-08-18
Age : 30
Location : Finland

kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitimeSun Apr 24, 2011 12:28 am

voi vitsi ku oon onnellinen ku kesää pukkaaa <3 Smile) ....tai ainaki lämmintä ilmaa
Back to top Go down
Sponsored content





kaveriksi?.. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: kaveriksi?..   kaveriksi?.. - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down
 
kaveriksi?..
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
S W P B | F O R U M :: Suomeksi - In Finnish-
Jump to: