Snow White's Poison Bite and related discussion

HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog inFACEBOOKTWITTERYOUTUBEHOMEPAGE

Share | 

harrastukset

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
miskawtf

PostSubject: harrastukset   Sun Aug 22, 2010 3:13 am

noniin. Tän topicin tarkotus on kertoa soitatteko ite mtn soitinta jne.. voitte toki iha vapaasti muistaki harrastuksistanneki kertoo jotai jos huvittaa Very Happy
Back to top Go down
View user profile
hennamarika
Admin

PostSubject: Re: harrastukset   Mon Aug 23, 2010 3:44 pm

Viime vuonna aloin soittaa kitaraa ja bassoa. Voiko sitä harrastukseksi laskea, kun se liittyy kouluun ja opintoihin? Kuitenkin pikkasen olen paria biisiä saanut soitettua. Harjoittelu on hieman hankalaa, kun ei ole omia soittimia. On siis hävettävän vähän tullut soiteltua. Olisi niin kiva osata soittaa edes vähän.

Joskus ala-aste ikäisenä tanhusin. Very Happy On tullut soitettua pianoa (erittäin laihoin tuloksin) ja kaikenlaista muutakin puuhattua käsityökerhosta näytelmäkerhoon. Viime vuonna kävin välillä sählytreeneissä huitomassa, se on hauskaa.

miskawtf, mitä itse harrastat? (:
Back to top Go down
View user profile
miskawtf

PostSubject: Re: harrastukset   Mon Aug 23, 2010 9:16 pm

njaa... basson soittoa. pari kertaa basso tunneil käyny (bändikoulu)..airsoftii on tullu vähä harrastettuu.. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Annie

PostSubject: Re: harrastukset   Tue Aug 24, 2010 4:59 pm

Kunpa omistaisinkin edes hiukan musikaalisuutta! Eli ei, en soita mitään soitinta enkä sen pahemmin osaa esimerkiksi laulaakaan, vaikka tahtoisinkin... Lukiossa kylläkin inspiroiduin kitaransoitosta ja hankin oman akustisen, mutta sen soittaminen on jäänyt sitten valitettavasti erittäin vähälle; kai minä jossain vaiheessa tajusin että mulla ei yksinkertaisesti löydy sitä tarvittavaa musiikillista lahjakkuutta eikä minkäänlaista sävelkorvaa taikka rytmitajua ja päätin suosiolla jättää nuo soittohommat muille. Very Happy

Harrastuksista rakkaimpana mainitsisin kuitenkin piirtämisen, koska sitä olen tehnyt lähes koko ikäni enemmän tai vähemmän. Tykkään ilmaista itseäni kynän avulla, ja minusta hauskinta on piirtää nimenomaan lyijykynällä - pidän muutenkin mustavalkokuvista ja niiden tunnelmasta.

Nautin suuresti myös valokuvaamisesta ja photarilla leikkimisestä. Kovin hyvä en niissä taida vielä olla, mutta perusjutut on hanskassa!
Back to top Go down
View user profile http://www.anniekillings.blogspot.com
Emon

PostSubject: Re: harrastukset   Wed Aug 25, 2010 1:52 am

Juu elikkäs meikä soittelee pääasiassa kitaraa, pianoa + laulelee. Muitakin instrumentteja on tullut soitettua mutta noita nyt eniten... Erinäisissä kokoonpanoissa olen soitellut mutta se on nyt vähän jäänyt, kun ei oikeen saman genren edustajia ole tullut vastaan (vink, vink)

Muita harrastuksia on judo ja sukellus (+ohjaan junnuryhmiä molemmissa), dikkailen myös piirtämisestä ja valokuvaamisesta.
Back to top Go down
View user profile
DeafListener

PostSubject: Re: harrastukset   Mon Aug 30, 2010 5:28 am

Meiksi soittelee kitaraa ihan kohtuullisen hyvin. Tosin mielenkiinto ei meinaa riittää muiden tekemien biisien soittelemiseen, sellaisten jotka on tärykalvot jo monet kerrat vastaanottaneet, aina rupean omiani räpeltämään. Ja se on kyllä bad habit, pitäis päästä tästä eroon. :---D
Musiikki yleensäkin on suurin harrastukseni, koko ajan etsin uusia bändejä ja musiikkia kuuntelen niin paljon, että kun pitäisi ilman olla, tulee erittäin orpo ja tyhjä olo.
Valokuvaus on myös hyvinkin lähellä sydäntä, samoin ihan vain kirjoittaminen; runot, laulut ja jonkinlaiset tarinat syntyvät joskus tämänkin hottentotin kynästä, jos hyvin käy.
Jalkapallossa olin tosi hyvä myös joskus, tosin nyt se on jäänyt vähän vähemmälle kaiken muun keskellä. Tykkään vähän kaikesta. Paitsi punaset Pringlesit ei oo oikein mun juttu. >:
Back to top Go down
View user profile
Tuomo Korander

PostSubject: Re: harrastukset   Mon Aug 30, 2010 4:29 pm

Ihan pakko kommentoida yhtä kohtaa DeafListener!

"aina rupean omiani räpeltämään. Ja se on kyllä bad habit, pitäis päästä tästä eroon. :---D"

Se on nimenomaan VERY GOOD HABIT josta kannattaa pitää kiinni Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/snowwhitespoisonbite
DeafListener

PostSubject: Re: harrastukset   Mon Aug 30, 2010 4:37 pm

No joo, kai se niin on :'D
Mutta välillä vaan pistää asia ärsyttämään oikein kunnolla, kun olis niin mukava osata soitella muidenkin biisejä eikä aina keskeyttää opettelu omien räpeltelyjen vuoksi.. : D
Back to top Go down
View user profile
Teemu-

PostSubject: Re: harrastukset   Sun Sep 05, 2010 4:32 am

Ite harrastan : Rumpujen soittoa, kitaran soittoa, laulua , örinää ja pianon soittoa Very Happy
Bändikin on missä paukuttelen rumpuja
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/#!/Tema97
Tuomo Korander

PostSubject: Re: harrastukset   Sun Sep 05, 2010 7:07 pm

Kerro ihmeessä bändin nimi ja laita linkkiä jos on teidän sivuille! Smile
Back to top Go down
Teemu-

PostSubject: Re: harrastukset   Fri Sep 10, 2010 12:57 pm

Bändin nimi on Sorecor ja kotisivut on työn alla Smile
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/#!/Tema97
MUSHROOMONSTER

PostSubject: Re: harrastukset   Thu Sep 16, 2010 7:32 pm

Meikä soittaa vähä kaikkee :] kitaraa, pianoo, rumpuja, bassoo : D laulan kans :3 oon aina pitäny musiikist, pienen harrastin viulua kans Very Happy nyt oon musaluokal ja aattelin musalukioonki mennä :]
Back to top Go down
View user profile
Tuomo Korander

PostSubject: Re: harrastukset   Thu Sep 16, 2010 7:38 pm

Hienoo! Tervetuloa Snoukkareiden foorumille Twisted Evil
Back to top Go down
smokkimies

PostSubject: Re: harrastukset   Fri Oct 08, 2010 10:13 pm

Itse ei osaa muuta soittaa ku rummuilla peruskompin, mutta lauleskelen : ) Vaikka en siinäkään (omasta mielestä) hyvä olekaan Smile)

Ratsastanut oon reilu 5vuotta ja oma heppakin on ollu, mutta se jouduttiin lopettamaan ;( Uutta hevosta oon tässä vähän syrjäsilmällä vähän etsinyt, mutta ei ainakaan vielä ole sen aika kuitenkaan : )
Back to top Go down
View user profile
Jarkko Penttinen

PostSubject: Re: harrastukset   Thu Oct 14, 2010 8:15 pm

Hienoja ja hyviä harrastuksia jengillä Smile
Omista harrastuksistani voisin kans kertoa vähän. Muksuna on kyllä tullut kokeiltua kaikenlaista. Tuli harrastettua pari vuotta karatea, samoin teatteria. Ei jotenkin vaan sitten enää napannu, ja lopetin sen karetenkin kesken. Joka kyllä vähän harmittaa vieläkin Very Happy

Jotenkin sit huomas vaan että se musahomma on se mihin riittää mielenkiinto, ja jota harrasti sit tosi mielellään. On tullut kyllä kokeiltua muutamaakin soitinta. oon käyny esim: Piano ja kitaratunneilla. Rumpujakin oon soittanut tosi kauan. Rumpalointi taas on nykyisin vähän jäänyt. Mulla on kyllä oma settikin snoukkareitten treeniksellä. Ja on ollut kyllä kavereiden kanssa puhetta että pitäis laittaa joku bändi pystyyn Smile Saas nähdä miten aika riittää Very Happy

Mutta harrastukset on hyvä homma! Hienoo kuulla että teillä on noin paljon harrastuksia!
Back to top Go down
View user profile
Ronnie

PostSubject: Re: harrastukset   Sat Oct 23, 2010 3:52 am

Pienestä asti on tullu harrasteltua tätä valokuvausta, nyt ihan opiskelenkin sillä alalla joten kuvailtua tulee 24/7 lähes kaikkea mitä vastaan tulee. Akustista kitaraa kans rämpyttelen sillon tällön, kesällä tuli soiteltua huomattavasti enemmän kuin nykyään, johtunee nähtävästi koulun kiireistä sun muista.

Tjaa-a, vasta nyt tuli huomattua miten vähän harrastankaan mitään What a Face
Back to top Go down
View user profile
Supi

PostSubject: Re: harrastukset   Mon Dec 06, 2010 4:56 pm

Mulla ei ole juurikaan ollut mitään vakituista harrastusta. Pienenä pelasin 7 vuotta lentopalloa, lopetin sen yläasteella. Sen jälkeen ei ollut vakituista harrastusta.

Soittelen välillä koskettimia. Rumpuja myös, mutta siis todella harvoin kyllä. Vaikka en omasta mielestäni osaa laulaa, niin tykkään laulaa esimerkiksi jossain karaokessa. Muutaman kerran kuukaudessa tulee laulettua siis, olen saanut positiivista palautetta äänestä ja äänenkäytöstä, vaikken itse ole samaa mieltä..

Kesäisin pelaan beach volleyta ja tennistä. Ja sulkapalloa. Talvella ei ole mahdollisuutta koska ei ole mitään hallia tai muuta paikkaa missä voisi sisätiloissa pelata.

Tänä syksynä aloitin uutena liikuntaharrastuksena zumban. Ja tykkään siitä kyllä todella paljon!
Back to top Go down
View user profile
kati

PostSubject: Re: harrastukset   Tue Feb 08, 2011 9:41 pm

Mulle musiikki on ehdottomasti suurin ja rakkain harrastus, ja se näkyy: olen musiikkiluokilla, ja sen kautta aloitin nuorempana huilutunnit. nyt on alkanut kyllästyttää soittotunnilla käyminen, koska ymmärrän, kuinka vapaa ja itse opittu soittaminen on paljon mukavampaa hommaa. oon nimittäin soittanut ihan nääääääin pienestä asti pianoo ja aluks soitin korvakuulolta, kun en osannut vielä lukea nuottia. nyt mä soitan sitä ihan kohtuullisesti, en vain enää osaa kehittyä tästä mihinkään, alkaa jo kyrsiä Very Happy
tossa pari vuotta sitten mä päätin opetella kitaransoittoa, joten nappasin siskoni kitaran (sisko on mahtava kitaristi mutta ei näköjään hyödynnä sitä mitenkään. voisin vaihtaa osia) ja mä ymmärsinkin säestämisen nopeesti ja soinnut on mulle jo arkipäivää (melkeiin). pitäis vielä nykästä niskasta ja opetella enemmän näppäilyä.
kitarasoiton siivellä mä sitten innostuin bassosta ja se onkin yks lempparisoittimista tällä hetkellä. tuolla alakerrassa komeilis hieno punanen basso mutta mä hirmu harvoin eksyn sinne harjottelemaan, joten soitan yleensä koulussa musiikintunneilla bassoa.
ja mitäs vielä. kuuntelen musiikkia koko_ajan (koulussa mua ahdistaa kun en voi kuunnella) ja lauleskelen enimmäkseen omaks ilokseni. en mä oikeen luota ääneeni sillä tavalla että mä sitä sen enempää hyödyntäisin kuin musaluokkien kuorossa Very Happy

kamala kun mä oon kova selittämään, hieno tarina tuli Very Happy
JA HEI vielä musiikin ohella mä harrastan myös lentopalloo.
ehkä mä en kiduta teitä enempää, mutta kivoja harrastuksia teilläki! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
miskawtf

PostSubject: Re: harrastukset   Wed Feb 09, 2011 1:21 am

Musiikkia kuuntelen aikas paljon ja soitan ite bassoo. Smile Kävin bändikoulus muttei oikee ollu sellanen paikka mitä kuvittelin ni senki jätin kesken. kotona sit opettelen soittamaan tabeist tai keksin biisejä (harvoin biisei opettelen kuulolla). Tällä hetkel bändiä etsiskelen.
Back to top Go down
View user profile
Tuomo Korander

PostSubject: Re: harrastukset   Wed Feb 09, 2011 2:04 am

Ahkerasti vaan reeniä! Jos tosissas haluut bändiä niin kandee käydä laittamassa muusikoiden.nettiin haku! Itseasiassa silleen minä ja Allankin törmättiin ekan kerran Joensuussa.

miskawtf wrote:
Musiikkia kuuntelen aikas paljon ja soitan ite bassoo. Smile Kävin bändikoulus muttei oikee ollu sellanen paikka mitä kuvittelin ni senki jätin kesken. kotona sit opettelen soittamaan tabeist tai keksin biisejä (harvoin biisei opettelen kuulolla). Tällä hetkel bändiä etsiskelen.
Back to top Go down
miskawtf

PostSubject: Re: harrastukset   Wed Feb 09, 2011 9:05 pm

Tuomo: joo laitoin mie sinne ilmotuksen, mut kaikki haluu jotai suomirockii. :p ite haluisin scream bändiin. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Tuomo Korander

PostSubject: Re: harrastukset   Sat Feb 12, 2011 7:51 pm

Laita sinne et minkälaista haluat niin oikeet ihmiset ottaa yhteyttä Smile
Back to top Go down
miskawtf

PostSubject: Re: harrastukset   Sun Feb 13, 2011 12:47 am

Laitoin sinne et haluun screamoo:D harva haluu sitä :p
Back to top Go down
View user profile
miskawtf

PostSubject: Re: harrastukset   Mon Feb 21, 2011 11:55 pm

Aihe karkaa täs nyt käsist mut tietääkö kukaa mist sivulta saa hyviä soittimia ?Smile luotettavaa etsin joka on varmaa nyt itsestaanselvää. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Tuomo Korander

PostSubject: Re: harrastukset   Tue Feb 22, 2011 4:28 am

www.thomann.de on ehkä euroopan isoin ja osaksi halvin. Myös täysin luotettava!
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: harrastukset   

Back to top Go down

harrastukset
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next